måndag, januari 19, 2009

teknikens om inte under så...

Jag kommer säkert vara sprudlande lycklig när jag får det att fungera men just nu känner jag mig fullständigt oförmögen. Det är den fantastiskt fina mp4-spelaren som jag vann på www.sdalarne.se :s fototävling. Som varande vallningsgroupie hade jag alla rätt och vann detta fantastiskt fina pris :-) Problemet är att det är en avancerad mackapär med en mycket tunn instruktionsbok på engelska... Try and error är det som gäller, men det brukar ordna sig så småningom även om det är en metod som gör mig lätt nervös, jag är ju en instruktionsboksmänniska :o) Det där ordet skulle man ha i alfapet...


Nu har jag i alla fall laddat hem en ljudbok och håller på att föra över den till spelaren. Det tar en bra stund så vi får väl se hur frustrerad jag blir om det inte fungerar.

7 kommentarer:

Ewa sa...

idiot! det är ingen Ipod alltså ska man inte ladda hem sådant format. Börja om...

Anonym sa...

Inte lätt det här med MP... :)
Men skam den som ger sig ellerhur! :D

Anonym sa...

trial and error

Anonym sa...

Verkar krångligt!
Men du får säkert till det.
Det brukar du ju få.
Heléne

/barbro sa...

Annars får du väl fråga någon gammal och vis...

Anonym sa...

Idag har fem av Roms syskon varit här och tränat. Meg,Key, Josh, Vic och så min Kim.
Dom ser så fina ut i vallhagen så här långt.Jag blir bara så himla glad.
Vilken härlig dag!!
Pussa på Rom.
Kram från
Anita

Anonym sa...

Ha, ha. Skrattade gott när jag såg kommentaren " vallhundsgroupien", det kallade jag och Tomas ( mickis gubbe) oss när vi hängde med våra damer i vallhundsvärlden. Det trodde jag att man slapp kalla sig när man hade egen BC. :-) Ha det bra.