onsdag, januari 07, 2009

nej nu jäk-r

ja, jag är en snål snobb som köper mina Lundhagströjor på Tradera. Men en av dem har jag faktiskt köpt för dyra pengar direkt från Lundhags egen webbshop. Min bruna turtlenecktröja som jag gillar skarpt (tur det, för det priset...)
Jag köpte den i oktober och har använt den ganska sparsamt. Jag tror inte ens att jag hunnit tvätta den någon gång. Nu har den spruckit i en söm! :-( Gissa vem som letade på fakturan (helt obegripligt att jag hade den kvar och dessutom hittade på den) och mailade en reklamation omedelbums. Det ska bli intressant att se vad de svarar.

För övrigt är min hjärna överansträngd av allt tänkande på jobbet efter helgerna. Behöver nog gå och lägga mig tidigt idag. Undrar om jag ska ta en whisky först ifall jag mot förmodan håller på att bli sjuk. Lite förebyggande vård är väl aldrig fel?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra! På dom bara bara, sömmarna ska hålla, och allt annat också. Även om Wisky inte smakar mums filibabba så är det nog bra i förebyggande syfte. Krya på dig! Ann-jeanette

Anonym sa...

Ewa, jag förstår att du har huvudvärk efter att ha haft besök av den fläckige med bihang från Hedåker. ha ha

Nä, jag hoppas ni inte blev smittade. Inatt har jag brottats med HÖG feber, frossa och värk i lederna. FY! Blir hemma från jobbet idag. Senare lovar jag att koppla i kameran och maila över bilderna du ville ha.

Anonym sa...

Kan säga att whisky, c-vitamingroggar, Kan Jang, hostmedicin, mer vitamin, frukt, Mackans specialare med hetvatten, whisky, citron och honung, c-vitamingrogg igen, en till frukt osv...Hjälpte inte. Det bröt ut ändå. Säger som du, voi saatana perkelä!

Anonym sa...

Åååå de va ju en "tjuuuusig" bild. Kom på att det är rätt tunnsått på bilder på författaren till denna blogg ;-)
OM de vill byta ut tröjan å du ska skicka tillbaka den så sätt en liten tråd någonstans som kännemärke så ser du om de har lagat och skickat tillbaka eller om du har fått en ny.
Ta en bild på tröjan där du satt märket. Sånt där lite illmariskt som faktiskt håller när man klagar. Säger de ny ska de ju va en ny ju ;-)
Vitlöks kapslar INNAN det bryter ut brukar ta dö på det mesta. Whiskey låter bra, om inte annat blir det kanske kuligare ;-)
Ha de gott å bli nu inte sjuker,

Anonym sa...

Oj va kvickt de flög iväg då, hann ju inte underteckna ;-)
//Kitty

Anonym sa...

Bra att du reklamerar. Själv blir jag bara arg och syr ihop sömmen. Whiskey kan man använda i alla lägen, både som förebyggande, som medicin och eftervård. Det botar aldrig men det blir roligare att vara sjuk./Mona

Anonym sa...

Ta dig du en whiskypinne eller två. Vi vill inte att du är sjuk på söndag.
Heléne